close עדכונים bell

אם ג'י MG EHS PHEV החדש במבחן דרכים

מבחני רכב

טל אבן ו 2025-07-29

אם ג'י MG EHS PHEV החדש אם ג'י MG EHS PHEV החדש. צילום תמונות: טל אבן

דגם ה-EHS ההיברידי הנטען של MG הגיע לישראל לפני כ-4 שנים, ומייד זכה להצלחה. כעת מוצג הדור השני, המציג מרכב גדול יותר עם עיצוב מוקפד מקודמו, טכנולוגיה עדכנית ואיכות חומרים גבוהה בהרבה לצד צורות הנעה נוספות, הכוללות בנזין טורבו והיברידי HEV.

לקחנו את גרסת הפלאג-אין הבכירה למבחן ארוך וממצה, כדי להבין אם יש לה עדיין את כל הכלים כדי להצליח לככב באוקיינוס שבשנים האחרונות הופך לאדום.

 

אם ג'י MG EHS PHEV החדש - רקע

MG הוא מותג בעל שושלת בריטית מפוארת, ששייך כיום לקונצרן SAIC – יצרן הרכב הגדול ביותר בסין. ה- EHS, דגם הפנאי המשפחתי-קומפקטי של היצרן, החל דרכו כבר בשנת 2018.

לארץ הוא הגיע כשלוש שנים לאחר מכן, תוך שהוא מציע רכב פנאי גדול ומרווח במונחים מקומיים, מאובזר, המצויד בטכנולוגיה היברידית נטענת, והכל מקופל במחיר אטרקטיבי.

די מהר הפך הדגם לפופולרי מאד בקרב שוק המשפחות המטיילות המקומי, וב-2022 אף היה לרכב הפלאג-אין הנמכר ביותר בישראל.

כעת מגיע הדור השני, שמבטיח לשפר ולהתעלות על קודמו בכל חזית ובכל היבט.

 

אם ג'י MG EHS PHEV החדש - עיצוב חיצוני, מימדים

אם עיצוב הדור הראשון של הדגם היה בעיקר פונקציונלי, ה- EHS החדש נאה בהרבה מקודמו.

בחזית יחידות תאורה צרות המכילות פנסי קוביות ומעליהם עיטורי לד יום רוחביים, מתחתיהם גריל עצום שנראה כמו לוע ענק ובפגוש כונסי אוויר.

מהצד חישוקי 19" נאים, חלונות כהים מאחור, עיטורי כרום סביב החלונות וחצאיות שחורות לדלתות, לצד חיפויי בתי גלגלים תואמים. בנוסף, חיבור מעניין ודינאמי למראה בין קורות C ל-D, ספוילר גג וידיות רגילות לדלתות – לא נשלפות ולא קופצות החוצה; עיצוב פרופיל של פנאי-קופה מייצר חלונות צד לא גבוהים.

מאחור יחידות תאורת לד המחוברים בפס אדום ואופנתי, פגוש נאה ומגב אחורי חיוני.

המידות כאמור צמחו לעומת הדור היוצא, עם 4.67 מ' לאורך, 1.89 מ' לרוחב, 1.663 מ' לגובה ומרחק סרנים בן 2.767 מ';

האורך צמח בכ- 10 ס"מ תמימים, המסייעים למרווח פנימי ליושבים מאחור (תוספת של כמעט 5 ס"מ חשובים לבסיס הגלגלים) וגם לנפח תא המטען, שגדל בכ-40 ליטרים.

 

אם ג'י MG EHS PHEV החדש - עיצוב פנימי, הנדסת אנוש ואיכות חומרים

סביבת הנהג מוצקה ואיכותית לתחושה בהרבה מבעבר. גם השימוש בשילוב הצבעים בין חום לשחור ברכב ההדגמה (צבע בתוספת תשלום)- מוצלח; המושבים נוחים ורחבים, עטופים בחומר דמוי עור.

על ההגה הקטום קלות כפתורי תפעול די נוחים לשימוש. הדפדוף בין התפריטים נוח יחסית, הגם שהפונטים מעט קטנים לקריאה מהירה בעת נהיגה.

חסרים לי כאן כפתורים על ההגה לטובת תפעול הגיר או מידת הבלימה הרגנרטיבית – לה 2 רמות לקביעה דרך המסך הראשי.

שני כפתורי הג'ויסטיק הזעירים שעל ההגה נוחים לתפעול להעברת שירים בספוטיפיי, לשליטה בווליום ולתפעול בקרת השיוט האדפטיבית, במיוחד אחרי שמגלים שהכפתור עם ציור ההגה מתפעל אותה.

מאחורי ההגה לוח מחוונים דיגיטלי 12.3" עם תצוגות משתנות – הנתונים נשלטים כאמור מכפתור התפריטים שעל ההגה, העיצוב של התצוגות נקבע דרך המסך הראשי.

המסך הראשי גם הוא בגודל 12.3", התפעול שלו דורש לימוד והסתגלות. החיבור לאנדרואיד אוטו ולאפל קארפליי הוא חוטי.

מתחת כמה כפתורים פיזיים להפעלת המזגן או הפשרת האדים. קביעת טמפרטורה ועוצמה נעשים דרך קיצור דרך שבמסך הבית, או בתפריט עצמאי.

מתחת תגלו את פתחי המיזוג המרכזיים, הם מעט נמוכים מדי, אך המזגן עושה כאן עבודה מעולה בימי החמסין הדביקים. לצד מחזיקי כוסות ושקעי טעינה תמצאו בקונסולה המרכזית ידית גיר נוחה מאד לתפעול, אוטו הולד ובקרת ירידה במדרון ומשטח טעינה אלחוטית, הגובל בתא האחסון שבין המושבים.

איכות החומרים כאמור מצוינת ברובה, עם חומרים רכים ונעימים למגע. יש כאן יותר מדי משטחים עם גימור מבריק, וזה פחות פרקטי במונחי אבק וטביעות אצבעות.

---

מאחור המושבים נוחים עם מרווח מצוין לרגליים וגם לראש, לנוסעים בשני המושבים הקיצוניים, שגובהם עד 1.85 מ'. יש מדרגת הינע לא גבוהה לטובת הנוסע המרכזי, וממול פתחי מיזוג ושקעי טעינה. חלונות הצד כאמור אינם גבוהים, ויחד עם היעדרו של גג שמש או חלון פנורמי, התחושה כאן לא מאד מוארת; ילדים התקועים במסכים שלהם, כנראה שלא יחושו בכך. 

---

תא המטען בגודל טוב (441 ליטרים) ונוח להטענה, משני צדדיו גומחות קטנות ורשתות, לאחיזה ניצבת של שקיות לא גדולות או של נוזל לניקוי שמשות. מתחת לרצפתו תא אחסון קטן ודי עמוק, אולי ערכת הניפוח תכנס שם – כבל טעינה AC לא, ובהיעדר תא מטען קדמי – אם אתם מתבססים על טעינה ציבורית- תאלצו לאחסן את הכבל שלכם בתא המטען עצמו.

אם ג'י MG EHS PHEV החדש - אבזור, מחיר

הדגם מגיע כאמור ב-3 תצורות הנעה, אך עם רמת אבזור אחידה וגבוהה – Luxury.

המחירים נעים מ- 172,888 ₪ לגרסת הבנזין טורבו, דרך 192,888 ₪ להיברידי HEV ועד 202,888 ₪ לגרסה ההיברידית הנטענת שנבחנת כאן.

במסגרת האבזור הסטנדרטי תמצאו מצלמות 360 וחיישנים היקפיים, חיישני גשם ואורות, כניסה והנעה ללא מפתח ובורר מצבי נהיגה (בגרסאות ההיברידיות), שהגישה אליו מסורבלת מדי- דרך התפריטים במסך הראשי.

עוד תקבלו בדגם מערכת ניווט מקורית (אנגלית) ו-8 רמקולים במערכת השמע, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם כניסה ויציאה קלות לנהג, הם מחוממים וזה של הנהג מגיע עם זיכרונות; דלת תא מטען חשמלית (בגרסאות ההיברידיות- גם עם מחוות רגל), בקרת האקלים דו אזורית, מראות הצד מתקפלות חשמלית ועוד; בגרסת הפלאג אין תקבלו גם מדרגות צד.

 

אם ג'י MG EHS PHEV החדש - בטיחות

ציון הבטיחות כאן הוא 5 מתוך 8. עדיף שלא תמצאו, אך תדעו שב- EHS ישנן 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית גם בפני הולכי רגל ורכב דו גלגלי, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת עד לעצירה מוחלטת, שמירה אקטיבית על נתיב ומרכוז, זיהוי תמרורים, התרעה על רכב בשטח מת, התרעה על עייפות נהג או הסחת דעת ועוד.

אלה האחרונות, לצד צפצופים על חריגה ממהירות תמרור עובדות בהיפר, מה שגרר נטרול בכל התנעה מחדש. כאן התגובתיות של המסך התגלתה כלא מדויקת בחלק מהלחיצות, ונדרש היה לחלוץ מספר פעמים עד לקבלת הפעולה הרצויה.

 

אם ג'י MG EHS PHEV החדש - מנוע, הנעה, צריכת דלק וחשמל

צמד המנועים בגרסת ה- PHEV כוללים מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטרים. הספקו 143 כ"ס והמומנט – 23.4 קג"מ. לצידו פועל מנוע חשמלי בהספק של 184 כ"ס ומומנט של 34.6 קג"מ, והוא משודך לסוללה בקיבולת 21.4 קווט"ש. הספק הטעינה (AC בלבד) המקסימלי עומד על 6.6 קווט"ש.   

שילוב כוחות בין השניים מייצר 272 כ"ס בסה"כ ו-37.2 קג"מ. תיבת ההילוכים של מנוע הבנזין כוללת 2 הילוכים, והתחושה המתקבלת היא של גיר רציף, כשמנוע הבנזין פועל, תוך שהוא משמש בעיקר כגנרטור המייצר חשמל עבור המנוע החשמלי.

הביצועים המתקבלים מאיצים את דגם הפלאג-אין מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות.

צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת עומדת על חצי ליטר לכל 100 ק"מ, זה רק בתנאי אופטימום כשהסוללה טעונה והרכב מוגדר לפעולה במצב חשמלי.

ההצהרה היא ל-5.8 ליטרים לכל 100 ק"מ כשהסוללה לא טעונה.

בפועל, מבחן של מאות רבות של קילומטרים הניב ממוצע אמיתי של 7.6 ליטרים לכל 100 ק"מ, בנהיגה לא חסכונית באופן מלאכותי, מאומצת לעיתים, שכללה גם שיוט מהיר, מעלה הררי ועוד.

שיוט רגוע ותנועה עירונית עצלה הניבה די בקלות נתון של 6.5 ליטרים לכל 100 ק"מ.

יצוין, כי לאורך כל המבחן הסוללה לא נטענה בטעינה חיצונית, והיתה טעינה רגנרטיבית בעת נהיגה בלבד. הטווח החשמלי לא ירד מתחת ל-33 ק"מ, ובכל עת הרכב תיפקד כהיברידי מלא, עם 33-60 ק"מ בטווח החשמלי.

הטווח המקסימלי המוצהר לנהיגה בחשמל בלבד מדברת על כ-100 ק"מ, טווח מספק לחלוטין לרוב המכריע של הלקוחות, וגם אם יטענו את הסוללה פעמיים או שלוש בשבוע בממוצע, ינועו כמעט על החשמל לבדו, וביקורים בתחנות הדלק יהפכו נדירים.

 

אם ג'י MG EHS PHEV החדש - נוסעים

בתנועה עירונית ה- EHS נעים מאד, שקט ומשכך היטב את פגעי הכביש. באופן כללי, הדגם נותן רוב הזמן תחושה של נהיגה ונסיעה ברכב חשמלי 100%- ברוב המכריע של הכבישים וכמעט בכל מהירות.

המנוע החשמלי מאפשר תגובות די מידיות ללחיצה על הדוושה, שלעיתים אפילו מלווה בפרפור גלגלים רועש ולא רצוני – גם כשהרכב כבר בתנועה.

הבלימה הרגנרטיבית פועלת בשתי עוצמות לבחירה, כשגם זו החזקה אינה עוצמתית דיה. היא תסייע בעיקר במורדות בין עירוניים, שם גם יתווספו קילומטרים לטווח הכל חשמלי שלרשותכם, הרבה פחות בגלישה עירונית לפני רמזורים אדומים.

גם מחוץ לעיר הביצועים טובים, וה- EHS מרגיש מהיר יותר ממתחרים אחרים שגם בהם יש שילוב היברידי נטען בין המנועים. התאוצה כאן, במיוחד בעקיפות, תהיה לינארית יחסית וללא בעיטות כוח, אך היא תספק אתכם ברוב המצבים ולא תחושו במחסור בכוח.

ה- EHS מתגלה כשקט מאד בנסיעה חשמלית אבל גם במשולבת. במהירות שיוט גבוהה כמעט שאין רעשי כביש או רוח.

המתלים הוקשחו בגרסה הכבדה ביותר של ה-HS, ועדיין, הם מעניקים איזון טוב בין רכות לנוקשות יתר. התמודדות עם בורות או פסי האטה מתבצעת מצוין, מצד שני, לא נרשמו נדנודי מרכב או תגובה רכרוכית על פני הצירים.

ההגה מדויק אך לא באמת מתקשר, ולמרות שיש מספיק כוח לרוב מתחת לדוושה הימנית, זה לא הרכב שיפתה אתכם לזרוק אותו בין הפיתולים ולעבור למוד של נהיגה דינאמית, גם אם קיים מצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה.

 

אם ג'י MG EHS PHEV החדש - מסכמים

MG לא נחה על זרי הדפנה במחשבה שאם הדור הראשון של דגם ה- EHS PHEV נמכר במספרים מרשימים, כך יקרה, ובכל מקרה, גם עם הדור השני.

היצרן לקח ברצינות רבה את הנושא, ויצר רכב שהוא לא רק טוב יותר מקודמו ובאופן ניכר, אלא גם אחד מרכבי הפלאג-אין הייבריד המשתלמים בשוק, והטובים לקבוצת המחיר שלו.

הדור החדש נראה מצוין, פנים וחוץ, מזוויות מסוימות הוא נראה יקר מכפי שהוא. מעבר לכך, הוא איכותי יותר, מרווח וגדול יותר, הטווח החשמלי נטו מצוין, הוא מאובזר ובטיחותי, וגם איכויות הנסיעה השלווה והשקטה מזכירות מכוניות מערביות איכותיות.

בשל כל אלה, חבילת הערך כאן הופכת אותו לרכישה כדאית ומשתלמת למדי.

MG EHS PHEV Luxury

מחיר (₪) 202,888
אורך (מ') 4.67
רוחב (מ') 1.89
גובה (מ') 1.663
בסיס גלגלים (מ') 2.767
משקל עצמי (ק"ג) 1,855
נפח תא מטען/ כשהמושבים האחוריים מקופלים (ל') 441 / 1,291
מרווח גחון (ס"מ) 14.5 
טווח חשמלי 100% (מוצהר) 100 
צריכה משולבת ממוצעת כשהרכב לא טעון במלואו (מוצהר / ממוצע מבחן - ק"מ / ליטר) 17.2 / 13.15
מנוע, נפח (סוג דלק, סמ"ק) בנזין, 1,500, טורבו
תצורת מנוע (מס' צילינדרים, תגבור חשמלי) 4, מנוע חשמלי
תיבת הילוכים, הנעה

2 הילוכים, קדמית

הספק מנוע משולב בנזין ומנוע חשמלי (כ"ס) 272
מומנט משולב (קג"מ) 37.2
תאוצה 0-100 קמ"ש (שנ') 6.8
קיבולת סוללה חשמלית (קווט"ש) 21.4
קצב טעינה מירבית AC 0-100% (קווט"ש / משך בדקות) 6.6 / 240

משך אחריות כללית (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם)

משך אחריות סוללה (שנים / ק"מ – המוקדם מביניהם)

7 / 150,000

8 / 150,000

אודות המחבר

טל אבן

חי ונושם את ענף הרכב מילדות.

לשעבר מנהל המותגים אלפא רומיאו ויגואר ומנהל פיתוח עסקי בחברת ליסינג בינלאומית.

מזה 15 שנים בעלים של Even Better, המספקת שירותי ייעוץ, ליווי וקניינות בתהליכי רכישה של רכבי יוקרה וציי רכב לחברות.

מרצה בפורומים עסקיים שונים, מפרסם מאמרים מקצועיים בכתבי עת עסקיים, משמש כמנטור בתחומי אוטומוטיב ליזמים בסטארטאפ אקדמי, וכתב רכב ראשי בקבוצת גלגלים למעלה מעשור. 

רכבים למכירה

ראשון לציון

מ.ג ZS NET UP 2019

₪ 44,000
999 סמ"ק
92,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
פתח תקווה

מ.ג ZS NET UP 2020

₪ 51,000
999 סמ"ק
102,463 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג ZS EV NET-UP S 2021

₪ 60,655
0 סמ"ק
143,213 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג ZS EV NET-UP S 2020

₪ 64,480
0 סמ"ק
79,876 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג ZS EV NET-UP S 2020

₪ 66,145
0 סמ"ק
110,418 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג ZS EV NET-UP S 2021

₪ 70,985
0 סמ"ק
71,937 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
פתח תקווה

מ.ג ZS EV NET-UP S 2021

₪ 76,899
0 סמ"ק
60,306 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
אזור

מ.ג ZS EV NET-UP S 2021

₪ 77,000
0 סמ"ק
75,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 91,995
1,490 סמ"ק
113,272 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 94,000
1,490 סמ"ק
123,900 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2021

₪ 98,455
1,490 סמ"ק
88,722 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2021

₪ 99,455
1,490 סמ"ק
78,983 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 99,995
1,490 סמ"ק
71,453 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 100,450
1,490 סמ"ק
97,500 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
פתח תקווה

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 101,150
1,490 סמ"ק
114,812 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 101,500
1,490 סמ"ק
64,945 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג ZS EV NET UP S 2024

₪ 104,695
0 סמ"ק
35,435 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2021

₪ 105,175
1,490 סמ"ק
65,131 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 105,900
1,490 סמ"ק
83,600 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
פתח תקווה

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 106,497
1,490 סמ"ק
94,745 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 107,000
1,490 סמ"ק
74,413 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
קדימה-צורן

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2023

₪ 108,000
1,490 סמ"ק
131,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

מ.ג MG4 LUXURY 2023

₪ 109,888
0 סמ"ק
11,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 109,900
1,490 סמ"ק
91,100 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 110,495
1,490 סמ"ק
87,783 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 112,220
1,490 סמ"ק
69,547 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
פתח תקווה

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 112,912
1,490 סמ"ק
64,411 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 113,995
1,490 סמ"ק
64,480 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 114,525
1,490 סמ"ק
78,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 114,615
1,490 סמ"ק
41,702 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 114,900
1,490 סמ"ק
63,600 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 115,995
1,490 סמ"ק
47,373 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 117,915
1,490 סמ"ק
65,670 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
נתניה

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2023

₪ 119,000
1,490 סמ"ק
49,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
קריית עקרון

מ.ג ZS EV NET UP S 2024

₪ 119,000
0 סמ"ק
35,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 119,115
1,490 סמ"ק
50,228 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 119,605
1,490 סמ"ק
46,211 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

מ.ג ZS EV NET UP S 2024

₪ 119,700
0 סמ"ק
22,000 ק"מ
שלישית
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 119,990
1,490 סמ"ק
45,288 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
אזור

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2023

₪ 120,000
1,490 סמ"ק
43,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 120,045
1,490 סמ"ק
32,239 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 120,665
1,490 סמ"ק
39,461 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2022

₪ 120,990
1,490 סמ"ק
37,842 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2023

₪ 120,995
1,490 סמ"ק
67,759 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
פתח תקווה

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2023

₪ 121,002
1,490 סמ"ק
59,242 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2023

₪ 123,555
1,490 סמ"ק
58,517 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
בני ברק

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2023

₪ 123,900
1,490 סמ"ק
43,000 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
חולון

מ.ג EHS PHEV NET-UP 2023

₪ 125,995
1,490 סמ"ק
51,098 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

מ.ג MG3 LUXURY 2025

₪ 127,500
1,498 סמ"ק
0 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר
ראשון לציון

מ.ג MG3 LUXURY 2025

₪ 127,500
1,498 סמ"ק
1 ק"מ
שניה
פרטים נוספים
צ’אט עם המוכר